GARANȚIA PRODUSELOR
Pentru a putea beneficia de acordarea garanției, CLIENTUL are obligația ca la recepția mărfii prin curier să desfacă coletele și să verifice integritatea mărfii. În cazul constatării de deficiențe (deteriorări ale obiectelor, zgârieturi, produse greșit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficiențele constatate.
Simpla semnare, fără obiecții a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptării ulterioare a oricărei obiecțiuni din partea CLIENTULUI privind garanția! După efectuarea recepției și livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosături, componente îndoite, pete de murdărie etc.).
Spargerea produselor și componentelor acestora sau zgârierea produselor după recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
Garanția se soluționează de către S.C. MAPLE TRADE S.R.L., societate română cu sediul în Str. Petre Vancea nr. 15, bl. 2, Et. 1, ap. 14A, localitatea Iași, județul Iași, telefon: (+40)746 424 890 prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Condițiile de garanție sunt în conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, nedeteriorat, împreună cu accesoriile aferente, formularul de garanții, copiile de pe factura fiscala și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția. Nu fac obiectul garanției produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, etc.).
Pe perioada garanției produsului conform specificațiilor Certificatului de Garanție care însoțește în mod obligatoriu alături de factură produsul comandat, dacă deficienţele nu sunt imputabile cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.
În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanţiei într-un termen maxim de 30 zile. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.
În cazul ridicării mărfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI îi revine obligația de a verifica marfa și de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiecții a produselor.
În cazul în care NU se verifică marfa sau NU se consemnează nicio obiecțiune, semnatura de primire pe Factura Fiscală de către CLIENT implică acceptarea mărfii și confirmarea verificării integrității acesteia de către CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea clientului.